Menü
Sepet
Ne Yapıyoruz ?
Sosyal Medya Pazarlaması, müşterilerinizi aktif katılımını artıran uzun vadeli bir pazarlama tekniğidir. Sosyal medya, mevcut müşterilere ulaşmanın ve makul fiyatlarla yenileri ile diyalog başlatmanın en iyi yollarından biridir. Üstelik SEO, dijital reklamcılık, içerik pazarlaması gibi tüm djital faaliyetlerle bir arada yapıldığında faydayı maksimim düzeye getirir.
Hangi Hizmetleri Veriyoruz ?

Google Reklamcılığı

  • Web Sitesi / Web Siteleri
  • Sosyal Medya Mecraları
  • Blog / Bloglar
  • E-Mail Platformları
  • Tüm Dijital İçerik Platformları
  • Tüm Dijital Reklam Platformları
  • Muteber Ölçümleme Platformları

Sosyal Medya Reklamcılığı

  • Dijital Pazarlama Planı Hazırlanması / Mevcut Dijital Pazarlama Planının Analizi
  • Sosyal Medya Mecralarında Sektör Analizi
  • Sosyal Medya Mecralarında Rakip Analizi
  • Sosyal Medya Mecralarında Hedef Kitle Analizi
  • Güncel Durum Raporunun Hazırlanması
  • Değer Teklifinin Belirlenmesi / Mevcut Değer Teklifinin Analizi
  • Sosyal Medya Mecralarının Belirlenmesi / Mevcut Platformların Analizi
  • İçerik Önerileri
  • Aylık Düzenli Raporlama
  • Aylık Düzenli Gelişim Toplantıları

İnternet ve dijital pazarlama

Günümüzün en yaygın şekilde kullanılan kitle iletişim aracı da şüphesiz internet. İnternet üzerinde yapılan dijital pazarlama çalışmaları, çok hızlı şekilde geniş kitlelere ulaşılmasını sağlamakta. Yazının başında da ele aldığımız gibi, internet kullanımının yaygınlaşmasıyla beraber internet içeriklerine erişimin çok kolaylaşması interneti günümüzün en önemli iletişim kanalı haline getiriyor. Dijital yayıncıları, arama motoru reklamları, sosyal medya platformları üzerinde reklam ve organik olarak içerik paylaşımları, web site üzerindeki blog çalışmaları gibi birçok farklı dijital pazarlama kanalı bulunmakta. Dijital pazarlama ve internet üzerindeki tanıtım çalışmalarının sağladığı en büyük avantajlardan biri de ölçümlenme konusunda çok verimli olması. Geleneksel medya kanalları üzerinde yapılan tanıtımların, gerçekten kaç kişi tarafından görüldüğü ve ne kadarlık bir geri dönüşüm sağlanarak yatırım getirisinin hesaplanması net bir şekilde mümkün değildir. Ancak internet üzerinde yaptığınız tanıtım ve reklam çalışmalarında, yapılan kampanyanın kaç kişiye eriştiği, kaç kişi tarafından görüldüğü, kaç kişinin bu reklamlarla etkileşime girdiği ve reklam sonrasında yapılan satışların ölçümlenmesi mümkündür. Bu sayede de herbir reklamın performansı analiz edilerek, yatırım geetirisi ve bir müşteri kazanma maliyetleri hesaplanabilir. Geniş kitlelere çok hızlı bir şekilde ulaşma imkanı sağlamasının yanı sıra reklam harcamalarının net bir şekilde ölçümlenmesi nedeniyle internetteki pazarlama ve reklam çalışmaları e-ticaret firmalarınca günümüzde çok sık bir şekilde tercih edilmektedir. Markanızın tanıtımını internet ortamında yapmak için de bir dijital pazarlama stratejisine ihtiyacınız vardır. 

 

Dijital pazarlama ne demek?

Dijital Pazarlama nedir örnekleri? İşte cevabı! Dijital pazarlama; arama motorları, internet siteleri, sosyal medya, e-posta ve mobil uygulamalar gibi dijital kanallar aracılığıyla sunulan reklamları ifade eder.

 

Dijital pazarlama nedir ne iş yapar?

Dijital pazarlama uzmanı, çalıştığı firmanın markası için hedef pazar ve kitlesini tespit eden, markayı daha tanınır hale getiren ve kitle iletişimini güçlendirmek için çalışan kişiye verilen mesleki unvandır.

 

Dijital pazarlama ile ilgili neler yapılabilir?

 

Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?

  1. E-posta Pazarlama (E-Mail Marketing) ...
  2. 2. Tıklama Başı Ödemeli Reklam (PPC Advertising) ...
  3. 3. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ...
  4. Görüntülü Reklamcılık (Display Advertising) ...
  5. Sosyal Medya Pazarlaması (SMM) ...
  6. İçerik Pazarlama (Content Marketing) ...
  7. 7. Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing)

 

Dijital Pazarlama Neleri Kapsar?

·         SEO (Search Engine Optimization – Arama Motoru Optimizasyonu), SEM (Search Engine Marketing – Arama Motoru Pazarlaması)

·         Veri Tabanlı Pazarlama.

·         Influencer Pazarlama.

·         E – Ticaret Pazarlama.

·         Sosyal Medya Pazarlaması ve Optimizasyonu.

·         E – Mail Pazarlaması

·         Görüntülü Reklam Pazarlaması

 

Dijital Pazarlama Unsurları Nelerdir? Nasıl Çalışır?

·         1- Web Sitesi Pazarlama. Birçok yönden şirketinizin web sitesi, dijital pazarlama stratejinizin esas noktasını oluşturur. ...

·         2- Arama Motoru Optimizasyonu. ...

·         3- İçerik Pazarlama. ...

·         4- Sosyal Medya. ...

·         5- CPC Reklamcılığı ...

·         6- E-posta Pazarlamacılığı

 

    Dijital Pazarlama

    Dijital Pazarlama